OCH SOLEN ÄR SÅ SOLIG OCH VATTNET ÄR SÅ VÅTT

Vi tar en titt på helgens bravader. Som sagt var helgens väder underbart och jag njöt till 100%. Knäppte till och med bilder med systemkameran denna helg, så ni slipper iphone bilderna. ;-)
Började fredagskvällen med att köra iväg till Näsby och träffa upp Jannica. Det blev mini-picknick och massa prat medan kvällssolens strålar värmde.
Senare dök också räddaren i nöden, Filip, upp! 
Efter lite mera mys hoppade vi i med Filip och åkte till Nämpnäs för att hämta Jonas.
När vi plockat upp Jonas for vi vidare på äventyr till urskogen i Nämpnäs och kände oss vilsna (enligt mig i alla fall, haha).
Vi fångade abborrar och pussades lite, sådär helt normala saker, lixom.
Då vi kom tillbaka till Näsby bytte Jannica och jag till min bil och for ut på egna äventyr..
.. Men efter en stund mötte vi upp de andra igen och fick för oss att sätta oss på en bänk och filosofera. Runt midnatt tog Jannica och jag en sväng till jp@logen, där resten av kvällen spenderades. Kan inte säga annat än att denna kväll var en himla mysig och härlig sommarkväll. :-) Jag bara längtar efter att få ha många många sådanahär kvällar i sommar! 
Lördagsdagens väder får elva poäng av tio möjliga! Tillbringade hela min dag på villan ute i underbara solen. Mot kvällen fick jag besök av Jennie och Erica och vi började med att kolla en liten del av ESC. När vi fick nog av det satte vi oss i bilen och körde iväg till Åminne för att kolla läget lite. Tog ett varv på parkeringen, konstaterade att det var tur vi inte bestämt oss för att tillbringa kvällen där och for hem tillbaka med Madde med i bilen, haha! 
 
På söndagen levde jag också villaliv samt skrev en filmanalys (sista deadlinen för denna termin!!). Tillbringade kvällen i Övermark med min fina. Det blev lite hockey, lite träning, mycket glass och bär och som om vi inte haft tillräckligt med värme denna helg avslutade vi med ett bastubad, hehe. Fin helg, minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0