MUSIK, GYMNASTIK OCH SOMMARFEELIS PÅ HÖG NIVÅ

Hej där! Gårdagen innehöll skola ända till fyra, men mitt på dagen bjöd musiklinjen åk 2 på konsert och sedan hade jag gymnastik ute i solen två sista timmarna, så det gick bra i alla fall. På kvällskvisten for mamma och jag iväg till lågstadiet för en konsert slash allsångkväll som lillasyster och de andra eleverna medverkade i. Idag har jag varit i skolan, äntligen inlett bikinisäsongen (!!), powernappat, dragit mina jumppagrupper sista gången för i vår, tränat och älskat vädret. Jag menar, sol och värme! Ååh, alltså. Känns som om sommaren närmar sig i alla fall. Imorgon är det ledig dag och det tackar vi också hjärtligt för. PUSS.
 
Ge mig sommar dåå. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0