GLADA (BOKSTAVLIGEN) VAPPEN!

Åkte iväg till Vasa med dessa två snygga brudar. Spelade hög musik i bilen, dansade (haha), sjöng och taggade till inför kvällen. Feelisen på topp redan här helt enkelt!
Då vi äntligen anlände, släppte Amanda och Josse av mig hos fina Malin, där förfesten redan var i full gång med partyglas, ballonger, serpentiner, musik och glada människor.
Haha, beibis-Kevin!
Söta.
Senare anlände mera folk, eller rättare sagt en hel bunt med pojkar, och förfesten fortsatte. När vi kände oss redo spatserade vi iväg till Hoviska, för att rätt så snabbt gå vidare in mot centrum. 
Sista destinationen var Ollis, där jag träffade upp älskling och en hel del andra efter sisådär en timmes (kallt) köande. Dansade dansade och dansade och hade så roligt (så jag inte ens hann ta bilder) tills det var dags att gå hem till Malin igen. Där somnade vi sött efter ett välbehövligt tjejsnack. :-) Under hela kvällen träffade jag så många jag inte sett på länge, så det var himla trevligt! Verkligen, verkligen en glad vappen, alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0