EN LUGN, SKÖN & VÄLBEHÖVLIG HELG

Efter fredagens lugna kväll i Övermark med älskling, mys och hockey vaknade vi upp till solsken och lördag. Största delen av dagen bestod av cykling med Björn och Kit och saldot blev hela 25 kilometer! Vi cyklade i byn, handlade lite picknick-mat, kom på att vi skulle cykla till fröken Söderman, hade picknick på hennes gård och pojkarna trixade lite med hennes bil och sedan cyklade vi hem igen. Fy tusan vad det är roligt att cykla! :-) Mot kvällen for jag hem en sväng och sedan åkte jag vidare till Malin för att tillbringa kvällen med henne och Alexia. Efter mycket mat och mycket prat åkte vi ut en sväng för att kolla läget samt träffa ett gäng andra brudar och sen blev det en rätt så tidig natt.
Så var det söndag. Vaknade utvilad sisådär klockan elva och efter en stund började jag  på med att skriva en essä. Tog en paus mitt i för att istället cykla iväg till good life - loppet som folkhälsan ordnade med mamma. Började med en zumba-uppvärmning och därefter blev det en 8 kilometers länk. Härligt! Väl hemkommen igen skrev jag färdigt essän och sedan städade och rensade jag ur mitt klädskåp, vilket inte var en sekund för tidigt. Avslutar denna söndag med en lång varm dusch och hårinpackning samt en god räkpaj. Perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0