APRIL - GALNASTE, ROLIGASTE & BÄSTA MÅNADEN PÅ LÄNGE

Några bilder från april.
 
Nu när april har lidit mot sitt slut och jag ser tillbaka på denhär månaden stämmer nog det jag sa i början på månaden: April blev bra. Nästan så jag vågar säga riktigt bäst! Jag fyllde aderton år. Mitt födelsedagsfirande var himla roligt. Jag fick körkort och jag blev bilägare. Jag hade många roliga kvällar på baren. Jag hade en oförglömlig resa till Tyskland. Och också en mycket lyckad helg i åbo med bland annat Kattanfest. Jag har fått pussat på min prins. Jag hade en galen UV-partykväll på Ollis. Jag dejtade på CrazyCat med Jannica. Jag har träffat och lärt känna så många nya fina människor. Och april fick ett perfekt avslut - vappenfirandet. Den här månaden lever jag länge länge på. Nu säger vi bara HEJ MAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0