UNDERBARA THAILAND 2013, DEL TRE

När vi inte befann oss vid poolen, så tillbringade vi tiden på stranden. För er som inte visste, så var vi alltså i Hua-Hin.
Ungefär såhär såg den ut. Blev en himla lång strand när det var ebb.
Den traditionella strandbilden.
Pappa åkte jetski.
Parasoll. Det var skönt att ligga i skuggan ibland också. Mest för att man inte skulle bränna sig, förstås.
Hej.
Det här var ungefär det som behövdes. Eller jaa, egentligen bara keps och solglasögon. Och bikini.
Hej där! Vi hittade en söt kompis på stranden. :-)
Älskade, älskade Thailand. ♥
 
Och ungefär här tänkte jag att del tre får sluta det hela. Resten av bilderna tror jag att jag håller för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0