UNDERBARA THAILAND 2013, DEL ETT

Nu ska ni få en hel drös (men ändå bara några om man jämför med hur många jag tog) med bilder från Thailand! Är ju bara tvungen att börja med denna nalle som jag fick av Björn när jag skulle fara - "så att du inte saknar mig för mycket, så får du en sak som påminner om mig". Haha, min älskling. :-) 
Och så var vi påväg! Pigga tjejer i flyget, vet ni.
Hotellet där vi bodde. Det lägre tornet, sjätte våningen längst till höger, närmare bestämt.
Gick man sedan ut på ena balkongen såg man poolen med delfinen, och gick man ut på balkongen på andra sidan såg man den stora poolen.
Lite mera bilder från den stora poolen. Här tillbringade vi ändå mest tid.
Gången som ledde fram till poolen. Fanns en himla massa figurer längs med den.
När vi ändå håller på med den här guidade rundturen av hotellområdet (haha!), så kan vi lika gärna fortsätta med det. Bilden på solen är tagen från ena balkongen, och bilden på månen är tagen från den andra, precis som den tredje bilden också.
Och såhär ser området på den förra bilden ut dagtid. Plåtskjul och träbåtar it is.
Jag och berget som ni såg på mån-bilden också, hej! Berget är förövrigt ett apberg, där en hel massa söta och osöta apor bor. Det har vi redan besökt ett annat år, så inga apor denna gång. 
 
Sådärja. Då var jag i alla fall igång. Mera bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0