STUDENTSKRIVNINGSLÄSNING & HELGBESTYR

Dagens aivilo.
 
Hej på er! Börjar vara längesedan nu igen.. Men om jag inte har sagt det förr så ska jag börja skriva studenten redan nu i vår, så den lilla lediga tid jag har går ut på studentskrivningsläsning. Bara det är förbi skall nog uppdateringen bli bättre igen. :-) Helgen kom och gick i alla fall som vanligt. Inledde den med att åka till världens bästa morföräldrar för att hälsa på dem och busa med lilla sötnosen Celina som också var där med sin mamma och avslutade den på samma ställe, men nu för att fira morfar som fyllde år. Däremellan hann jag också en hel del annat. Mot kvällen på fredagen tyckte jag det var dags att åka till Övermark eftersom jag inte hade varit där på över en månad, och i Närpes spenderade jag även resten av helgen. Firade Kim som fyllt 18, hade filmkväll med ett stort gäng, satt ute i solen och njöt, var ut på äventyr med Jannica, busade med Björn och läste till studenten. Ungefär så. Nu är det snart redan slut på tisdagen igen, för er som missat det. Jisses vad det går undan!
 
P.S. Emma och ni andra som väntar på Thailandbilderna - de kommer nog snart. Ge mig lite tid bara. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

såååå fin!! :)

Svar: Nämen oj tack, finaste du! :-)
aivilos.blogg.se

2013-03-29 @ 21:54:08
URL: http://alexandrasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0