SOL, HALKBANA OCH HUNDVAKT

Sötnosen. ♥
 
Hejsan. :-) Gårdagen spenderades med en skön sovmorgon och sedan mestadels utomhus. Alltså jisses vad jag älskar det här vädret! Man blir ju alldeles varm av lycka. Och denna dag har då inte varit sämre, varken vädermässigt eller annars. Var "ledig" från skolan idag och istället körde jag iväg till Vasa för att väl där framme få slira på halkbanan. :-D Då jag kom hem igen intog jag samma plats som under gårdagen - i solen alltså - och läste på tre förhör som jag ska skriva imorgon. Sedan fixade jag ihop dagens mumsiga middag sådär passligt tills resten av familjen anlänt hem. Nu på kvällskvisten har jag övat på teoriprovet och varit ut på länk med Hedda och mamma. För just ja, vi har besök av favorithunden för några dagar framåt nu! Så med andra ord har min måndag varit riktigt bra. Hoppas er har det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0