SA NÅGON EN SANN SHOEAHOLIC?

Förutom mitt bästa skoköp, aka Jeffrey Campbell skorna, så har jag även samlat på mig lite andra skor de sisådär två senaste månaderna. Kom på att jag inte visat er dem, så tänkte att vi tar en titt nu. Skorna högst upp hittade jag i mormors garderob en tid före vi skulle fara till Thailand (vilket var mer än perfekt). Har fortfarande inte bestämt mig för om de är fula eller himla fina, så passligt fulfina får de vara. De guldglittriga drömmarna var väl mer eller mindre ett impulsköp och jag vet inte när de kan komma till användning. Men till mitt försvar är de i alla fall alldeles förskräckligt tjusiga att se på. :-) Bootsen längst ner behöver antagligen inte någon närmare beskrivning. Så. hemskt. coola. alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0