OM GALNA FREDAGSÄVENTYR OCH EN TOPPEN LÖRDAGSKVÄLL

Det skulle som sagt firas efter studentskrivningarna i fredags. Kvällen var menad som en lugn vinkväll, men efter att jag mött upp mina snygga brudar Jannica och Madde blev den väl ungefär raka motsatsen. ;-) Behöver nog inte säga så mycket annat om den här kvällen än att galen är bara förnamnet och jag hade så grymt kul alltså! 
Efter fredagens bravader passade det perfekt med en lugn myskväll tillsammans med bästaste vännen Jennie. Vi fixade ihop godaste räkpajen ever, försökte delta i earth hour, myste i soffan och försökte i alla fall prata mellan alla skrattanfall. Toppenkväll! 
 
Kan väl bara konstatera att denna helg också varit himla lyckad och vilken tur jag har som har såhär underbara vänner. ♥ Och så ber jag så mycket om ursäkt för de kassa telefonbilderna, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0