LE - OCH LIVET LER TILLBAKA

Love you like a fat kid loves cookies! Hehe. ♥
 
Hej där. Jag har haft en underbar helg, alltså! Har träffat mina fina pinglor, firat Malin som fyllde 18 år medan jag var borta, länkat i härligt väder, varit på revy, kollat melodifestivalen, spelat beach ball med Kimmo ute i snön (jaa, man kan gör det, haha), inlett studentskrivningsläsningen och njutit av det himla soliga och bästa vädret. Avslutade sedan söndagskvällen med att äntligen få lite tid för min prins och nu har vi inlett en ny vecka - igen. Bilderna här ovan är förövrigt på födelsedagsbarnet och mig, och vi bjuder förmodligen på alla tre.. ;-) Sådär annars befinner jag mig i en liten period av lyckobubblor just nu. Vet inte riktigt vad det beror på, men känslan är underbar. Fint så.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, fina tider oli, fina tider! :D.Mustasch-bildin måst vi ju noo få skryt om lite tå vi äntligen fick e ti funger efter typ 50 försök! ;)

Svar: I knoow! ;-) Jaa, he tycker jag å. Så ansträngande som hede vaa! :-D
aivilos.blogg.se

2013-03-13 @ 13:18:01
URL: http://malinwrites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0