EN HITTILLS RIKTIGT RIKTIGT BRA LÅNGFREDAG

Förra påsken. Snygga brudar!
 
Hej! Steg upp rätt så tidigt för att vara jag idag. Men det var riktig skönt att vakna upp utvilad, till solsken och ett färdigt dukat frukostbord samt smoothie. :-) Päronen stack till vår vackra huvudstad tidigt imorse, så systertrion är ensam hemma. Efter frukosten snörade jag på mig springskorna och gav mig ut på en långlänk i det härliga vädret. Resten av dagen har jag bara suttit ute i solen, lekt frisör och flätat både lillasysters och storasysters hår och så har jag gjort middag. Men det bästa med den här dagen hittills är nog det pappa ringde och sa; Jag har blivit bilägare!! :-D Happy girl, minst sagt. Anyway, nu ska jag nog ta och göra mig redo för den här kvällen. PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0