OM SKOLAVSLUTNINGEN OCH DAGEN EFTER

♥♥♥
Skolavslutningen firades med blixtar och dunder, bokstavligen alltså. Jisses vilket åsk- och regnväder vi hade! I alla fall. Började lördagsmorgonen med skolavslutning och efter pausen blev det studentdimission. När allt var klart åkte jag hem och fortsatte sedan vidare för att fira mina fina vänner som antingen blev studenter eller fick sin yrkesexamen. Efter mycket stress för att hinna till alla och en mätt mage for vi sedan hela familjen till Övermark för att fira älsklingen som också fick sin yrkesexamen. Grattisgrattis allihopa! :-)
Lämnade i Närpes när de andra for hem och då for jag till Jannica för att fixa mig före det var dags att dra till Kenny på förfest. Senare på kvällen blev det fagerö där tiden mest spenderades i pubben eftersom man knappt kunde röra sig utomhus på grund av det hemska vädret. På natten vandrade jag barfota tillsammans med Jannica hem till henne och så sov jag över där. (Glömde kameran hos Jannica, så har bara iphone bilder..)
 
Igår, söndag, åt vi frukost utomhus och ganska snabbt blev det en Vasaresa för att hämta hem två "strandsatta" pojkar aka Björn och Robert, haha. Då vi kom hem igen var vi och åt till Seaside med en hel del andra och sedan tillbringade jag resten av eftermiddagen och kvällen hos älskling. Åt smörgåstårta och jordgubbstårta från lördagen och låg ute i solen, och sedan var jag inte så jättemycket till sällskap eftersom jag somnade och sov bort halva kvällen. 
 
OCH NU HAR JAG SOMMARLOV!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0