OM ALLT FRÅN JOBB TILL ÅSKVÄDER OCH GYMNASTIKFEST

Hej där! Ojoj, här är sommarlovet i full gång och bloggen ekar tom. Kanske dags att börja på med ta-igen-en-vecka-inläggen (precis som förra sommaren) nu igen? Så får det bli. Det var egentligen meningen att jag skulle få inleda mitt sommarlov med en och en halv veckas ledighet förrän favoritjobbet kallade, men istället har jag jobbat med annat nu också. Och tur är väl det, eftersom jag min enda lediga dag tänkte klättra på väggar och var rastlös till hundrasjuttioelva. Sedan har jag också hunnit tillbringa en kväll med älskling, lärt mig spela schack (haha), köpt allt för många skor igen, varit med om allt för många åskväder, haft dansträningar och annat smått och gott. Dessutom har jag befunnit mig i Lahtis på Sunlahti gymnastikfest fredag, lördag och söndag. Mera om det får ni höra i ett annat inlägg. Det var allt för den här gången, vi hörs! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0