FRÅN FÖRRA LÖRDAGEN OCH EN VECKA FRAMÅT

Hejsan på er! Nu ligger jag verkligen efter. Var ska jag ens börja? Förra lördagen blev ungefär lika lugn som fredagen, med mat på villan och en film på det och hela söndagen fick jag spendera med fina älskling. Fick bland annat för oss att slänga ihop skinkpastejer och en blåbärspaj. Sen veckan som gick hann jag med en hel del roligheter!
Måndag. Började dagen med att jobba, precis som alla andra vardagar, och mot kvällen for Jujjan och jag på fotbollsmatch till Lappfjärd och efter det blev det glass på camping.
Tisdag. Efter jobbet bjöd bästaste mormor och morfar oss på middag och jag fick också träffa kusindottern Celina. I någon veva hann jag även klippa gräset innan jag körde till älskling för att ta hans tack-foton. Tror han blev rätt trött på mig efter att jag knäppt 250 bilder på honom, hehe. :-) Resten av kvällen hade jag det riktigt mysig tillsammans med min fina.
Onsdag. She's home!! ♥ Min underbara vän Karin kom äntligen hem efter ett år som utbyteselev i Australien och vi överraskade henne med kidnappning och picknick. Avslutade kvällen med att granska Malins körkunskaper, eftersom hon hade fått körkort dagen före.
Torsdag fredag lördag. Det stod midsommarfirande på schemat och det blev ju sådär himla bra, alltså! Kan sammanfatta helgen med ord som villor, skogsvägar, myggor, bästa folket, skratt, sena nätter/tidiga morgnar och underbart väder. Bilder och mera text om midsommaren får ni snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0