CINDERELLA IS PROOF THAT A NEW PAIR OF SHOES CAN CHANGE YOUR LIFE

Som jag nämnde så hade jag inhandlat några nya par skor på sistone, för omväxlingsskull. Säg hej åt mina nya älsklingar:
Ett par mycket behövliga nya springskor. Måste vara skönaste och bekvämaste skorna som någonsin suttit på mina fötter. Att färgerna är universums finaste gör ju inte heller saken sämre. Oj, vad långa och härliga springstunder vi ska ha tillsammans, haha!
Ett par skyhöga, men ack så vackra, pärlemordrömmar. 
Ett par vita högskaftade converse. Välkommen till min conversefamilj, säger jag bara.
Ett par smått-oplanerat-köp (nytt adjektiv, hej!) skor. När sånahär beigea classy-klackar uppenbarar sig, kan man ju inte lämna kvar dem i skoaffären i alla fall.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

oj härregud oli va fin skoar.

Svar: hehe, tack och javet! ;-)
aivilos.blogg.se

2013-06-13 @ 13:00:58
URL: http://malinwrites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0