TOMATKARNEVALEN 2013

Fredag. När allt var uppätet och uppdrucket på kalaset i fredags, så kom Totte och Jere efter mig och så bar det iväg till Närpes på tomatkarneval. Dessa två bilder är de enda jag tänker visa från fredagen, och med tanke på hur de här ser ut, är det väl förståeligt.. :-) Natten bestod iallafall av mycket dans, öltältet och fina människor!
Lördag. På dagen blev det fotbollsmatch och förrän vi började kvällen i ett soligt Näsby var Björn och jag på pizza till Casa. Efter det har jag bara några ord som beskriver kvällen. Varmt väder. Reunion med alla fina människor. Blommor. Öltältet. Dans. Trampolinhoppande. Turistbilder. Skratt. Fanbild. Spårat. Och mina livs första vårrullar, haha. 
 
Toppen tomatkarneval, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jancis

je ja lite lost elå?..elå vänt, itt je e ju jag som bruk va he :o :))

Svar: hahaha.. it e du na lost tu it ;-)
aivilos.blogg.se

2013-07-12 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0