OM SENASTE OCH DEN KOMMANDE TIDEN

Hej där, och ursäkta! Bloggen har helt lämnat på sidan om på sistone och nu vet jag knappt var jag ska börja och vad jag ska skriva.. Förra veckan jobbade jag lite, hjälpte jag till att fixa och ställa till inför kalas, busade jag med mina underbart söta och charmiga kusinbarn, hade jag dejt med fina Jannica jag inte hade sett på länge och på torsdagen var vi bjudna till Alexia på tjejmiddag och det blev minsann en lyckad kväll! Under helgen blev det en hel massa firande. På fredagen fyllde världens bästa och älskade mormor 80 år, så då var det dags för ett hejdundrande kalas, hehe. :-) Efter kalaset åkte jag vidare till Närpes, där jag också spenderade resten av helgen eftersom det vankades tomatkarneval. Ni ska få bilder och höra mera om dessa äventyr, när tiden finns. Denna vecka jobbar jag måndag-lördag och ikväll ska jag på humorshow till Närpes. Sen i helgen är det äntligen dags för Kstads marknaden, vilken jag redan är riktigt pepp på! Dessutom har jag tagit upp mina gamla vanor och blivit en riktig bokmal, som knappt alls kan slita sig från alla spännande böcker, så dit går resten av mitt liv just nu, haha. Såå - jag återkommer! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0