BÖNAN NITTON ÅR

Förra lördagen vankades det alltså födelsedagsfirande eftersom bönan fyllde 19! Här leker hon med en av sina födelsedagspresenter, hehe. 
Mari, jag och bönan. (Och så var det ju meningen att fötterna inte skulle komma med på bild..)
Lite bus. Vi drack, skrattade, lekte lekar och spelade ölspel.
Mina två favorithjärtan. ♥
Bönan och Oliwia. Tog en hel del bilder, men de flesta var på mig och bönan (haha), så därför finns det knappt några bilder på alla människor som var med.
Dessa två känner jag tyvärr inte.. 
När vi kalasat färdigt blev vi skjussade in till torget och vi spenderade resten av kvällen i almatältet med himla mycket dans och trevligt folk. Det blev en härligt kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0