YOUNG MAN, THERE'S NO NEED TO FEEL DOWN. I SAID, YOUNG MAN, PICK YOURSELF OFF THE GROUND.

Så var det söndag igen. Men jag har haft en himla bra helg! I fredags fick jag sluta 13:20 och då kom älskling efter mig och så for vi till honom. Det blev fredagsmys med tortillas och sen åkte vi ut och träffade folk på olika ställen, tills vi slutligen hamnade i Norrnäs.
På lördagsdagen åkte jag, Björn, Dennis, Jannica och Cissi iväg på hockey och väl framme blev vi ännu mera. Hela jag var en isbit efter ishallsvistelsen och vi åkte hem för att byta om för att sedan bege oss iväg på middag. Mums vad gott! Nästa hållplats blev hos Sandra där det var en hel del folk och vi spelade spel/dansade/skrev på gips/fotade/drack/lyssnade på musik. Kvällen slutade på fest hos Ella, och jag fick sen somna bredvid min älskling en lite alltför sen tid.. :-)
Idag, söndag, vaknade vi också en lite (läs mycket) alltför sen tid och efter det har jag inte gjort så mycket annat än att ha pussat av älskling för en ny vecka. Tog också itu med en essä och skrev den färdig, eftersom jag inte hade något bättre för mig. Imorgon börjar en ny vecka med sju nya dagar, så nu tar vi nya tag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0