"TONIGHT, HERE WITH YOU, WE ARE THE FINNISH HOUSE MAFIA!"

Jaa, de första dagarna av mitt jullov (närmare bestämt 20 och 21 december) befann jag ju mig i vår fina huvudstad, Helsingfors, med några pinglor. Vi åkte dit med buss tidigt på torsdag morgon, och när vi kom fram gick vi och checkade in på vårt fina hotell, men däremellan hann vi också ut och äta.
Vi chillade en stund på hotellrummet, men sen började vi bli himla pepp!
Så var det dags att börja fixa sig.
Vi lekte små barn och hoppade i hotellsängen också. Så grymt kul alltså! :-D
Fem glada och peppade flickor hoppade sedan in i en taxi som tog oss till Hartwall Arena, för vi skulle ju och se på Swedish House Mafia!!
Väl där utanför stod vi och köade i kölden.
Tidsfördriv, haha!
Hartwall Arena.
Ignorera de dåliga bilderna och tänk på feelisen istället. ;-) Förbandet, An21, var jättebra och när trion sedan kom upp på scen var det magiskt! Från första till sista sekund stod hela arenan och dansade. Det var helt enkelt ett himla stort party i 125 minuter. Kommer inte på ord som kan göra konserten rättvisa, men Ååh.
Efter konserten fick vi stå och köa på en taxi i en halv evighet typ, så då vi kom till hotellrummet kände vi varken ben eller fötter. Då tappade vi upp vatten i badkaret och satt där och myste medan vi värmde upp oss. 
Vi började nästa dag på bästa möjliga sätt - hotellfrukost. Resten av dagen spenderades med shopping och fika.  Då klockan började bli mycket var det bara att säga ajdö till staden jag blir mer och mer förtjust i och sätta sig på bussen hem igen. Trots att vistelsen inte varade så länge hade jag två himlahimla fina dagar i huvudstaden. Och sällskapet var ju förstås det bästa av allt! ♥ Helt enkelt amazing bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0