ROLIGA TRÄNINGAR OCH ONSDAGSMYS

Hejsan. :-) Igår hade jag skola till fyra, varav de två sista timmarna bestod av zumba, lekar och styrke-/konditionstest på gymnastik. På kvällen drog jag iväg på zumba som började igen efter jullovet och när jag kom hem slängde jag mig i sängen för att läsa ut en bok. Idag gick jag och Madde på gymnastik igen och vi hade SBT, vilket är en av mina favoriter! Hann bara vara hemma en stund och sedan skuttade jag iväg till Lappfjärd för att dra mina jumppagrupper. Åh, I love this! 
Nu på kvällskvisten har jag bara tagit det riktigt lungt och myst med en god tekopp och lite nötter och torkade frukter. Var också duktig och fixade lite läxor. :-) Den här veckan går så otroligt snabbt och snart är det helg igen. Måste bara säga att jag känner att livet är rätt så himla finfint just nu! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0