MASKERADDISCO FÖR LÅGSTADIET MED ABI-14

I fredags hade jag en riktigt toppenkväll alltså! Vår klass ordnade ett maskeraddisco för lågstadiebarnen och även om jag hoppas att barnen hade det himla roligt, så tror jag ändå att Josse och jag hade roligast av alla. :-D Tänkte visa lite bilder nu, så enjoy: 
 
Vi lämnade alla kvar i skolan efter att vi slutat och började direkt dekorera skolan och fixa allt som skulle göras inför kvällen. Sen hade vi beställt pizza från Casa som vi avnjöt på gymnastiksalsgolvet, haha.
När allt var klart började alla klä ut sig. Jag var ett troll, Sandra en ängel och Jannica var Mimmi.
Bästa ABI-14. Dock är det många som saknas på bilden..
Haha, no comments.
Så skulle vi såklart ta fan-bild med DJ Bean. ;-)
Julia och Johanna skötte om försäljningen.
Djävulen var lite dum på ängeln.
Marie-helen och Karolina skötte om inträdet.
Vi hade både singstar och dansmatta, förutom lekar och dans uppe i gymnastiksalen då. Och inte att förglömma den improviserade spöktunneln. 
Och även en mysig myshörna.
Mimmisarna får avsluta kvällen.
 
Det var så himla roligt att alla var utklädda, att så pass många barn dök upp och att hela kvällen blev så lyckad. Vill verkligen bli barn igen, lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0