JULLOVET I ÖVERDRIVET MÅNGA TELEFONBILDER

Har glöggat och haft mysiga kvällar. / Pusslat med lillasyster och mamma. / Haft vilda Hedda på besök. / Det har både varit 100 och 90 dagar kvar tills jag fyller 18. / Kollat på Pippi. / Sovit bort dagarna. / Varit ehm.. söt med älskling. / Shoppat. / Spontanbowlat med storasyster, Kimmo och Björn. Jag vann! / Ätit både goda fruktskålar och glass-med-jordgubbar-skålar. / Varit ute och fått rosiga kinder. / Firat Björns mamma med tre rätters. / Tränat. / Läst på prov. / Blivit kär i mitt iPhoneskal. :-) / Gått i toffs på huvudet mest hela tiden. / Så har det varit 45 dagar kvar till 19 februari. Jag längtar så (förlåt) in i helvetet! ♥
 
Kom på att jag nästan inte alls skrivit om vad jag gjorde under mitt jullov, eftersom jag knappt uppdaterade. Så här är vad jag gjorde i bildväg. Förövrigt hade jag en rätt så tråkig ledighet, faktiskt, eftersom jag var sjuk mellan ungefär jul och nyår och sedan sov jag bort dagarna samt var tvungen att läsa på prov. Men ibland är det väl bra med har-inte-gjort-någonting-alls lov också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0