IDAG ÄR EN SÅ HIMLA BRA DAG!

Hej fina! :-) Jisses vad jag sprudlar av glädje idag. Dessutom har jag energi så det räcker till och blir över. Härlig känsla det här! Dagen har bjudit på världens vackraste vinterväder, vilket kanske är en orsak till mitt humör. Sen så skrev jag mitt sista prov idag och provveckan tog slut medan en ny period inleddes. Slutade tretton tjugo och direkt när jag kom till Kstad var det dags att samla lite vuxenpoäng - jag skulle övningsköra för första gången!! Det var himla kul och gick ju faktiskt riktigt bra. :-) På kvällskvisten stack jag iväg till gymnastiksalen för att inleda vårterminen med mina jumppagrupper och jag kan inte säga annat än att det var så himla roligt det med. Som avslutning på den här bra-iga dagen hämtade jag ut ett nelly-paket som bland annat innehöll ett x-antal skor. Jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0