FÖRSVUNNEN RÖST, SKOLA OCH DANS

Tjolahopp tjolahej! 
Helgen tog slut så fort jag blinkade och vi har nu kört igång ännu en ny vecka. Fredagen har jag redan berättat om, men kan väl dra en snabb sammanfattning av resten av helgen också. På lördagmorgon vaknade jag tidigt och om någon timme skulle jag befinna mig i gymnastiksalen för dansträningar. Märkte ganska snabbt då jag vaknat, att jag saknade röst. Ni förstår, en himla sjuk hals och ett barndisco, är inte den bästa kombinationen.. ;-) For ändå iväg på träningarna och resten av dagen levde jag i tystnad. Hade fortfarande ingen röst på söndagen heller och jag måste säga att det är fruktansvärt frustrerande att inte kunna prata på som vanligt då man har så mycket att säga, hehe. Dagen bestod i alla fall av textkompetensskrivning, förhörsläsning, kreativitet, städning och sådant man behöver göra ibland. Denna måndag var skolan riktigt jobbig och långtråkig och jag längtar till helgen såå mycket redan. Men min röst är tillbaka och vi fick mumsa i oss mockarutor på långrasten, så det är ju positiv. Har haft en riktigt lugn kväll för en gångs skull och har hunnit med ett hemligt uppdrag, varit en sväng till Lappfjärd och koreograferat lite mera dans. Nu ska jag avsluta min roman för idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0