EN HEMMAFRU-TISDAG

Älskade webcam-kvalité!
 
Hej där. Idag har jag en ledig dag. Det beror på att alla andra tvåor befinner sig i Vasa på studiebesök, men jag kunde inte följa med eftersom jag har bilskolan och kunde inte vara bort från den. Dock stör det inte mig alls eftersom jag inte skall fortsätta i någon skola direkt efter gymnasiet och en extra sovmorgon och ledig dag tackar man väl inte nej till. :-) Trots sovmorgon har jag faktiskt annars varit riktigt aktiv och lekt hemmafru. Har städat, bykt, torktumlat och bakat. För att få lite Hollywoodfru-känsla på det hela var jag tvungen att göra en lyxfrukost och beställa hem ett par skor också (oops, sorry mamma!). Nej nu ska denhär hemma- wannabe hollywoodfrun vandra iväg till bilskolan, haha. Tjilevippen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tänkte du då göra efter gymnasiet? :)

Svar: Ska ta ett mellanår och åka ut på lite ett som annat äventyr som inte är riktigt bestämda än. Den som lever får se. :-)
aivilos.blogg.se

2013-01-29 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0