ADERTONDE, NITTONDE, TJUGONDE OCH TJUGOFÖRSTA

Fredagen bestod av lycka över att helgen var här, övningskörning, pulkning och grillning på Vargberget med ett helt gäng och ett maratonsamtal med Elli. På lördagen blev det en mysig spel-, bastu- och filmkväll.
På lördagen, den nittonde, fyllde även denna bästa brud 18 år!! GRATTIS i efterskott min gamla tant, hehe. ♥
Vaknade förvånansvärt tidigt för att vara mig på söndagen. Märkte att det var fint väder ute så gick ut för att njuta av vädret samt knäppa lite bilder med systemkameran som verkligen fått lata sig under januarimånad. Har varit alldeles för lat och bara tagit bilder med telefonen på sistone.. Anyway. På kvällen började jag känna mig konstig i kroppen och mycket riktigt vaknade jag upp med feber, halsont och en sjuhelsikes värk i hela min kropp i morse. Sjuk. Igen. Så om den här dagen har jag inte mycket att berätta om, eftersom jag snart legat i sängen i 24 timmar i sträck. Det var det, vi hörs igen en annan gång. :-) Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0