VÅFFELKALAS OCH ALLT MÖJLIGT ANNAT

Hej på er! Ännu en helg har rusat förbi och jag tänkte att vi skulle ta en titt på vad den innehållit. I fredags var jag på himla bra humör och helgen var nästan mer efterlängtad än vanligt. Efter att jag kommit hem från skolan hann jag åka och ta foto till körkortet, övningsköra och tjoppa iväg på dansträningar. När kvällen kom inväntade jag bara min älskling och destu mer bestyr bestod inte fredagskvällen av.
På lördagsmorgonen vaknade vi tidigt och så bestämde jag mig för att lyxa till det och ställde till med våffelkalas åt min prins och resten av familjen. Gräddade en hel hög med våfflor och tillsammans med jordgubbar och grädde måste det ju vara godaste lördagsfrukosten som finns. :-) Resten av dagen gjorde vi allt från nödvändiga saker till onödvändiga saker och mot kvällen begav vi oss mot Närpes. Hann vara på jp@logen, sitta på tb, köra bil sådär passligt olagligt, träffa tre söta tjejor aka Amanda, Josse och Madde som hade lite bilproblem och skjussa hem två av dem förrän vi kom hem på natten någongång.
 
Idag är det söndag och den har varit precis som en söndag brukar vara. Vi vaknade sent, slöade hur länge som helst och så hjälpte Björn mig med lite bilskoleuppgifter. Sen pussade jag av älsklingen för ännu en ny vecka och så kom mamma och pappa efter mig. Här hemma har jag tagit itu med lite mera skolarbete och sedan bara slöat lite till. Veckan som kommer har mycket att bjuda på så nu tänker jag börja ta natten. PUSS!

Kommentarer
Postat av: erica

holy crap va snygg du jie!!

Svar: Nämen oj tack finaste erica! Va trevlit ti få en sån kommentar en sånhe helt vanli å tråki måndag. :-) puss!
aivilos.blogg.se

2013-02-11 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0