UPPREPAR SAMMA MÖNSTER SOM FÖRR

Här har det varit tyst några dagar. Men jag har faktiskt haft en hel del andra saker att göra. Man märker att perioden börjar närma sitt slut för deadlinen börjar hopa sig och tillsammans med allt annat som pågår utöver skolan håller det på att dränka mig just nu. Har nu söndag, måndag, tisdag tillbringat min tid tillsammans med halvfärdiga uppgifter, böcker som ska utläsas, planering av jumppatimmar och övrigt skolarbete. Och ändå finns det så mycket som är ogjort.. I söndags hann jag i alla fall också med att städa rummet, gå ut på en snabblänk och baka en kaka, men annars har jag inte mycket tid för roliga saker. Det var det här jag lovade mig själv att inte upprepa, att prioritera bort t.ex. egen träning framför alla måsten menar jag, men here we go again. Ibland hatar jag att jag är en envis perfektionist med höga prestationskrav och kontrollbehov och som dessutom stressar för det minsta. Men jag har ju klarat sånthär förr och jag kommer att klara det även nu! Förhoppningsvis är det värt det i slutändan. Kämpa kämpa lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0