JAA, HEJ, JAG LEVER FAKTISKT

Oj, veckorna har bara rusat iväg. Men i alla fall, hej på er! Tänkte det var dags att ta mig lite tid för att visa lite livstecken och uppdatera läget lite. Sedan jag senast meddelade att det skulle bli en händelsefull vecka, har det faktiskt blivit två händelsefulla veckor. Har hunnit med de sista deadlinesen för perioden, avklarat sista teoritimmen i bilskolan, haft lgf-möte, penkkis, vanha och vanhafest, firat vändag och en födelsedag, packat, avklarat periodens provvecka och gjort allt det där vanliga också förstås. Och mitt i all bravader satt jag plötsligt på ett flyg ner till underbara Thailand, där jag nu för tillfället också befinner mig! Så nu vet ni hur situationen ser ut, och jag kan lova mycket bilder från alla äventyr och bättre uppdatering när jag är tillbaka hemma i verkligheten igen. Nu ska jag bara njuta av sol och värme och älska livet lite grann. :-) Ha det bra tills vi hörs ni också! PUSS.


Kommentarer
Postat av: jennie

Ja saknar dej. <3 :(

Svar: <3
aivilos.blogg.se

2013-02-28 @ 00:44:11
URL: http://jennnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0