FÖDELSEDAGSFIRANDE PÅ FÖDELSEDAGSFIRANDE & ANNAT SMÅTT OCH GOTT

Igår inledde vi en ny månad i ett himla underbart väder. Februari. Kommer nog bli en riktigt bra månad, tror jag bestämt. Första februari betyder också en annan sak, nämligen min älsklings födelsedag. 19 hela år fyllde han och vi firade honom med presenter och tårtor. Grattis i efterskott finaste! ♥ På kvällen kom jag på att jag skulle åka och hälsa på Jannica som blivit opererad. Så blev det, och det som bara var meningen som ett litet besök varade ända in till halv två på natten med massa prat och glass. Riktigt fin kväll! Denna helg vankades det också marknad i Kstad, så idag har jag besökt den med Björn och Roberth. :-) Snart ska jag börja fixa mig inför ikväll, eftersom det på schemat står att det blir firande av ett stycke adertonåring med pinglorna! Ha en riktigt bra lördagskväll ni också! Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0