STUDENTBETYG, TEMADAG & SJÄLVSTÄNDIGHETSDAG

Universums sämsta bildkvalité, så bilderna fick bli svartvita..
 
Hej på er! Igår på morgonen begav jag mig till skolan för en självstädighetsfest och studentdimission. De som hade skrivit alla fyra obligatoriska ämnen i studenten fick också ett så kallat mellanbetyg, och däribland fanns Sandra och jag. :-) Detta till ära hade ABI-14 dessutom businessday som tema, så därav alla kavajklädda människor, hehe. När festligheten var slut åkte jag hem igen och umgicks med mormor och morfar istället sisådär hela dagen. På kvällen hade min ena dansgrupp uppvisning på en julfest, så då befann jag mig där. Idag är det Finlands självständighetsdag och jag har ungefär noll planer för dagen. Men grattis Finland, eller något sådant! :-) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0