OM TORSDAGEN, OCH FREDAGENS OCH LÖRDAGENS JULBESTYR

Torsdagen tillbringades först hos mormor och morfar, precis som onsdagen, och denna gång fick jag pannkaka. Mums! Mot kvällen hade vi genrep inför söndagens program i kyrkan och sedan kom min prins på besök.
På fredagen hann jag sköta många uppgifter och ärenden före jag sedan runt ett-tiden begav mig till skolan för att ha ett ABI-möte samt gå på studentmatte. Dessutom hade ABI-14 tomteluvstema, så vi sprang runt som små tomtar hela bunten. :-)
Efter två timmar i skolan och sedan någon timme yrandes med Jannica, mötte hon och jag upp Anna på Casa och mumsade i oss pizza eller kebab. 
Sedan avslutades fredagskvällen hur mysigt som helst hemma hos Jannica. Glögg, idol, prat och finaste vännen.
På lördagen vankades det lillajul. Så eftersom jag inte hann kika in här igår önskar jag er alla en glad lillajul i efterskott nu istället! Iallafall så firade vi den med att vi tillredde en julmiddag med hela familjen samt pojkvänner och sedan gav lillajulstomten några paket. :-) Senare bar det iväg utpå och jag agerade chaffis. Tillbringade tid på en förfest och runtkörandes, ungefär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0