OM LÖRDAG, SÖNDAG, MÅNDAG & TISDAG

Gårdagens tre (!) tända ljus.
 
Hejsan! Lördagens äventyr blev så himla sjukt roligt, alltså! Har en hel del bilder att gå igenom så slänger upp bilder och berättar mera lite senare. Söndagen mådde jag (värre än) som jag förtjänade och slapp inte upp ur sängen före sent på kvällen så inte mycket av den söndagen. Men tredje advent var det ju och nu är det bara en vecka kvar till julafton! :-) Dessutom fick jag ett trevligt samtal på kvällskvisten, vilket resulterade i att jag idag har agerat dagistant från nollåtta nollnoll till sexton nollnoll. Toppenkul, lixom. :-) Resten av kvällen tänker jag bara ta det lungt och sedan imorgon har jag samma jobbpass igen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0