OM DE SISTA JULBESTYREN INFÖR JULAFTON

Här ovan ser ni två, och de enda, bilderna från lördagskvällen. Björns chef bjöd på trerätters middag på jp@logen åt alla anställda samt deras respektive (oj så fint språk här användes då, haha). Det blev en minijulfest som bjöd på god mat och ännu godare skratt. :-)
 
Idag då igen har jag tagit itu med det sista fixandet inför julen. Har lagat julmat samt bakat med mamma, lagt upp de sista julpynten och tomtarna och gjort mitt rum riktigt julfint. Jaa, jag har till och med målat mina naglar röda! Så efter alla julbestyr och julfixande hela december är jag nu nittionio procent redo för julafton. Och eftersom den sista procenten - snön - inte kommer att komma så kan jag inte göra så mycket annat än att invänta morgondagen nu. :-) Inom någon minut borde älskling dyka upp och ikväll står det julfilm på schemat för att höja julfeelisen till max. Mys, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0