OM ÄNNU MERA JULBESTYR

Igår var det torsdag och jag hade tidig väckning för att åka iväg till Vasa för julshopping. Letade (och framförallt hittade!) de sista julklapparna och fikade med storasyster, dejtade bönan min samt åt middag med henne och till sist mötte jag upp Björn och så åkte vi hem. Det blev alltså en himla lyckad dag! 
 
Idag vankades det skolans julfest, och den var riktigt rolig. Musik, spex, tomtegröt, paket, godiskastning, sång, gapskratt och min favorit - hela skolans dans som avslutning. Och nu har vi alltså alla jullov. Till skillnad från sisådär de senaste tolv åren känns väl detta jullov inte speciellt efterlängtat, för jag har ju lixom redan mestadels haft ledigt i ungefär fem veckor. Men jullov är jullov och med det följer dendär speciella underbara känslan och så är det med det. :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0