LUCIAFEST OCH MASSA PRAT

Gårdagen fångade jag nog inte alls och har ungefär ingenting att berätta om den dagen. Idag började jag morgonen med ett läkarbesök och sedan fixade jag några ärenden. Sedan fick jag återigen alldeles för många timmar att gå utan att jag gjorde något. Då kvällen kom och klockan blev halv sju begav jag mig iväg på luciafest samt mina båda dansgruppers sista uppvisning. Himla bra gick det för dem! Nu är jag hemma igen och gör absolut ingenting. Tråkig fredagskväll med andra ord. Känns som att mitt fredagsliv tog slut i och med att idol tog slut, haha! Nämen det känns helt okej ändå eftersom det vankas party imorgon istället. Himla pepp på det, lixom! Nu ska jag sluta babbla och avrunda istället. Pusshej. 
Här är hela luciatåget längst fram och bakom dem står luciakören. 
"Ongin" var med och sjöng i luciakören.
Och sist får ni en bild på mitt fina sällskap - Malin & Tim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0