SIE SIND HIER!

Tre bilder från vår fantastiskt roliga resa till Tyskland i våras.
 
Hej! Denna dag har också varit himla bra. Hade endast tre lektioner i skolan, eftersom vi i två timmar hade en himla peppande föreläsning med Lars Losvik. Verkligen super! Efteråt stannade vi abisar kvar och hade ABI-möte där vi planerade det kommande läsåret och jag kan bara säga att this is going to be awesome! :-D När mötet var klart åkte jag till Övermark i några timmar för att umgås med min fina och sedan runt halv sju anlände jag tillbaka till skolan för att ta emot finbesök - nämligen tyskarna. För nu är det så att tyskarna har kommit på svarsbesök och skall vara här i en vecka och var och en av oss som var till Tyskland i våras har en tysk hemma hos sig. Hos mig bor Tim. :-) Vi har rätt så fullspäckade dagar, men jag har en känsla av att den här veckan kommer att bli himla himla rolig! Samtidigt kanske jag inte kommer att ha tid att kika in här så ofta, men jag kan ju iallafall försöka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0