OM VAD JAG GJORDE VECKA 31

Nu har jag äntligen tid att sitta framför datorn och uppdatera mig lite. Så nu blir det sommarens sista ta-igen-himla-många-dagar-inlägg igen då. :-) Vi börjar med vecka 31, alltså två veckor sedan och i nästa inlägg kommer förra veckan.
Både måndag och tisdag tillbringade jag med Björn i Övermark. På onsdagen var det som sagt vår ett-års dag och vi myste till det hemma hos mig. Älskling var gullig och hade med sig rosor och en nallebjörn och jag bjöd på chokladmousse med hallon och citronkaka för att fira lite. :-) På kvällen blev det film och himla många pussar, hihi.
Torsdag-fredag befann jag mig i Lappfjärd och fungerade som ledare på gymnastikföreningens dansläger. Agerade danslärare, köksmästare, lektant, hjälpledare, diskare, dragare av olympiskaspelen och lite allt mellan himmel och jord.
På fredagen hann jag med mycket! Efter att vi hade haft avslutning av lägret körde jag bara hem för att fräscha upp mig och sedan mötte jag upp Malin och Alexia eftersom det vankades öykstocktävlingen. Tyvärr vann inte laget vi hejade på, men de tar igen det nästa år igen!
När tävlingarna var slut hoppade jag i bilen igen och nästa stopp blev Närpes. Hade bokat in en picknick-dejt med Jannica så vi mumsade i oss kycklingbaguetter, vattenmelon och varsin breezer/somersby. När det började bli kyligt hoppade vi i med Björn och Kit och så bar det iväg till grånne för att kolla läget där. Efter några timmar avslutade jag en lyckad dag!
Lördagsdagen tillbringade jag på villan med att sola och läsa en bok. Mot kvällen anlände fina Jannica och vi fixade oss färdigt förrän vi fick skjuss till Grånne, där vi bland annat fick se och lyssna på Redrama. Lägger upp bilderna därifrån i ett skillt inlägg. Söndagen spenderade jag med min älskling hos mig och sedan drog vi till Övermark där det blev film och chips innan vi tog natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0