OM SKOLSTARTEN OCH LITE ANDRA OSAMMANHÄNGANDE TING

Hej där. :-) Första skoldagen igår gick smärtfritt förbi och idag gick det också finfint med en skoldag som slutade tio över elva för min del, hehe. Så nog ska jag väl klara av sista året också! Gårdagen gick förövrigt ut på att jag fixade mat åt familjen, mamma kom hem från Paris med alla hennes shoppingbagar och så fick jag pussas med min fina älskling. Idag då jag kom hem började jag läsa en bok - och sedan satt jag där tills den var slut. Var det någon som sa boknörd? Mot kvällen åkte jag ner till villan för att jobba med papsen några timmar och så har jag också hunnit plocka hallon med mamsen. :-) Nu hade jag inte något mer på hjärtat för idag, så vi får höras igen sen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0