OM EN EFFEKTIV OCH EVIGHETSLÅNG DAG

Hej på er! Idag har jag agerat duracellkanin, minst sagt. Började dagen med endast två timmar tyska i skolan, och sedan fick jag åka hem redan 10:25. Då jag kom hem städade jag mitt rum och därefter tog jag med mig skolböckerna och gick ut och solade (!!) samtidigt som jag läste på förhör. Förövrigt har jag gått runt med duken i håret idag. :-) När pluggandet var klart tog jag - i misstag - en powernap och sedan åkte jag iväg till mormor och morfar för att klippa gräset. Väl hemma igen tog jag itu med att skriva två finska novellanalyser (som jag började på igår) färdigt. Och här var det inte slut än. Snörade sedan på mig springskorna och jag hann både med en sisådär sju kilometer lång springtur och att hjälpa pappa på villan förrän jag var hemma igen. Avslutningvis kom älsklingen över och nu på kvällskvisten har vi kollat idol som satte igång igår igen! Sånahär dagar får det gärna komma ofta, och ser man på hur läseordningen ser ut för mig dethär sista året borde denna dag inte vara den enda.. :-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0