.. OCH SÅ VAR DE BORTA

Hej finisar! Det blev precis som jag tänkte och här har det ekat tomt sedan i onsdags.. Däremot har det varit full rulle från morgon till kväll utanför bloggen. :-) Det har varit en mycket intensiv, men så himla rolig vecka! Men precis som allt annat så tar alltid det roliga slut någongång, och imorse var vi tvugna att vinka av våra fina tyska vänner. Bara jag gått igenom alla bilder och sammanställt våra äventyr och bravader ska ni också få höra om dem här! :-)
 
Förövrigt är det ju tisdag idag och det betyder skoldag till klockan 10:20. Har lunchat med mamma på café vinkel och så har jag inte gjort och tänker inte göra någonting alls mera idag. Bara för att jag kan. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0