KOMPISHÄNG, MYSKVÄLL & NÖJESFÄLT

Hejsan! Så var första helgen efter skolstarten över. Och vad har jag då hunnit med för bestyr? Fredagskvällen tillbringade jag med min fina Jannica. På lördagmorgon vaknade jag upp bredvid min älskling och under dagen gjorde vi absolut ingenting. Mot kvällen åkte vi iväg till mig och kvällen fick bestå av myskväll med räksmörgåsar och film. Idag var det en alltför tidig väckning för att vara söndag, eftersom jag och Björn hade lovat att ta med ungen och hennes kompis till Powerpark. Där har vi då tillbringat dagen och jag måste väl erkänna att jag kan ha haft roligast av alla, hehe. :-) Nu är jag både dödstrött och helt slut av att ha snurrat runt på nöjesfält en hel dag, så bilderna från Powerpark slänger jag upp imorgon! Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0