AVSLUTAR SOMMARLOVET

Bjuder på en glad sommarbild.
 
Hej på er, alltså! Känns som år och dagar sedan jag skrev ett inlägg där jag inte behöver ta igen allt som hänt den senaste tiden. Men nu är det alltså slut på de inläggen eftersom även sommarlovet är slut. För jaa, imorgon ska jag traska iväg till skolan igen. Har lidit av depressionsångest hela dagen av bara tanken, men egentligen har jag lite delade åsikter om skolstarten. Skulle kunna ha sommarlov och sommar förevigt, eftersom man har så mycket kul och livet är så himla bra, men samtidigt måste jag se det från den ljusa sidan angående skolan. Jag har mycket mycket mindre kurser detta år jämfört med årskurs två och så inleder vi ju ABI-året! :-) Så med det sagt säger jag bara tack&hej sommarlovet. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0