ÅLAND, ROCKOFF 2013 (DEL 2)

TORSDAG:
Torsdagen började jag med att följa Ida till hamnen, eftersom hon skulle åka till fastlandet, medan de andra flyttade våra väskor och saker till gröna uddens camping där vi skulle bo resten av tiden. När jag dök upp på campingen lite senare hade Emma och jag bokat in en salladsdejt, så vi cyklade in till stan och åt en himmelskt god och stor sallad.
Sedan blev det lite strandhäng och så anlände sista gänget och därmed också våra stugkompisar. :-) Vi gjorde oss hemmastadda i stugan och började fixa oss inför kvällen.
Började kvällen med mat och sedan blev det parkhäng igen.
Medan vi satt i parken hade älskling och jag hunnit med en hel del egobilder, haha.
Vi flickor bestämde oss för att ta en sväng till indigo innan Emma och jag skulle in till festivalområdet, så vi traskade iväg.
Vi tog några drinkar och hade det mysigt.
Flickorna. ♥ (Mitt i allt fotograferande kom dessutom en gubbe fram och frågade om han skulle ta en bild på oss allihopa, och det visade sig till slut att han var fotograf, haha.)
När klockan var tillräckligt mycket sprang Emma och jag iväg och mötte upp Björn och Daniel och så fick vi lyssna till Stiftelsen denna kväll. När de spelat färdigt gick vi till dinos där de andra redan befann sig och lite senare dansade vi loss på arken förrän vi började cykla hemåt.
 
FREDAG:
Det underbara vädret bara fortsatte så det blev en stranddag till, men dessvärre låg mina kameror x 3 i stugan.. När vi fångat tillräckligt med sol för dagen cyklade vi flickor till äventyrsgolfen igen för att äta gott.
När pojkarna anlänt och alla ätit klart, lämnade Emma, Björn, Kit, Daniel och jag kvar för att spela minigolf. Och pojkarna ägde väl ut oss sådär passligt mycket, hehe.
Då minigolfandet var över satte vi oss på uteserveringen och tog en kall samtidigt som vi fick lyssna till liveband.
På fredagen uppträdde inga artister vi ville se, så det blev en barkväll hela kvällen lång. Började med Kino där vi mest töntade oss, tydligen, och sedan gick vi vidare till arken där mesta av folket var.
Elin var sjukt cool..
.. Emma var söt och myste med en filt..
.. Andra Emma hade köpt en himla god drink..
.. Sedan låg Elin plötsligt bland blommorna och lekte fotomodell..
.. Och jag pussade lite på min prins. Sen efter lite dansande var det dags att cykla mot campingen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0