RESTEN AV PÅSKFIRANDET I LITE BILDER OCH LITE ORD

Fredagskvällen blev inte alls som jag tänkt så den behöver vi inte kommentera något extra. På lördagen drog jag, Björn och Kimmo in till rådhusparken och torget för att se på alla söta påskhäxor och -harar. Passade på att fika på vinkel också, mums! Gjorde även ett besök hos Henkke och satt och pratade med honom samt Kevin ute i solen i någon timme och sedan fixade jag middag. 
Mot kvällen drog jag iväg till Jennie för att vara lite knasig och tagga inför kvällens festligheter.
Destinationen blev lokalen i Tjöck. De här bilderna är ungefär de enda bilderna jag har från lördagkväll. Hann med mycket under kvällen, men ändå var jag hem i rätt så passlig tid för att orka upp nästa morgon.
 
Började min söndag med två timmar dansträningar. Fortsatte dagen med att städa min bil och mot kvällen dök älsklingen upp. Gjorde inte så mycket annat än att vara ut och köra en sväng och sedan äta räksmörgåsar tillsammans med hela familjen. 

Igår, måndag, spenderade jag mycket tid ute i det fina vädret och sedan förberedde jag mig mental för skolan igen. Så var det med det. Mina aningar om detta påsklov stämde rätt så bra, men vädret har varit underbart och all ledighet är bra ledighet, såå.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0