PROVVECKA, TYSKLAND OCH KÖRKORT

Hejsan! Har inte hänt så mycket speciellt de senaste dagarna eftersom vi är mitt inne i provveckan. Har nu skrivit tre prov och det sista jag har att skriva för denna period ska jag skriva imorgon. Provveckan skulle egentligen fortsätta ännu in på nästa vecka, men istället åker jag och ett gäng andra iväg till Tyskland! :-) Motivationen till läsning har varit på noll denna gång och jag har på känn att jag verkligen inte kommer vara nöjd när vi har provutgivning. Men det tar vi sedan när det är dags. Nu taggar jag bara inför resan! Och så höll jag ju på att glömma det viktigaste av allt: I TISDAGS FICK JAG KÖRKORT!!
 
Idag slutade jag lite över tio efter att jag skrivit prov och då så småningom körde jag till Övermark för att hälsa på och överraska min fina älskling. :-) När jag kom hem bytte pappa och jag till sommardäck på min bil, försökte jag läsa lite tills provet imorgon och sedan har jag agerat chaffis åt lillasyster och skjutsat henne fram och tillbaka på truppträningar. Måste bara säga att det känns så himla bra att sätta sig i bilen och få och framförallt kunna åka precis när och vart man vill! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0