PACKAR UPP OCH PACKAR NER

Hej alla finisar! Nu (eller närmare bestämt igår) har jag kommit hem från en såå minnesvärd och himla roliga resa. Tyskland levererade verkligen och jag saknar redan alla människor och allt kul vi hittade på! Ni ska nog få höra mera om resan och även se en hel del bilder, men det blir först om ett par dagar. Orsaken till det är att jag imorgon åker iväg ner till älskade Åbo och älskade Jennie och spenderar helgen där. :-) 
 
Igår när jag kom hem tog jag en snabb powernap och sedan for jag för att hålla mina jumppa- och danslektioner och sedan avslutade jag kvällen med gymnastikföreningens möte där vi bland annat planerade vårfesten. Idag blev det skolan först i vanlig ordning och när jag kom hem packade jag upp Tysklandsväskan och jobbar som bäst på att packa ner saker i Åboväskan. Det händer mycket kul just nu och jag hinner knappt vara hemma alls, men det känns så himla bra i allafall! Än en gång kan jag konstatera att det nog är så - Hemma bra, men borta bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0